Cosuri Cadou

Ești în concediu de odihnă? 8 motive pentru a sta departe de telefon
Cunoaștem cu toții utilitatea unui smartphone în ziua de azi, deci nu încape îndoială să vorbim despre importanța acestuia. Dar, există momente în viață când, este bine să lași telefonul deoparte, iar unul dintre acestea este concediul de odihnă . Abia atunci vei fi cu adevărat deconectat de la job, te vei bucura de vacanță și îți vei încărca bateriile pentru o nouă perioadă de muncă.... Citeste mai mult
Satisfacția angajaților – TOP 10 moduri prin care îi faci pe angajați să se simtă valoroși
Aprecierea angajaților la locul de muncă duce la beneficii mari în cadrul unei organizații, sentimentul de valoare la locul de muncă crescând nu numai satisfacția angajaților. Influența recunoașterii și aprecierii angajaților are un impact profund asupra întregii organizații. Ca urmare a aprecierii la locul de muncă crește productivitatea, se îmbunătățește implicarea angajaților, se întărește cultura... Citeste mai mult
TOP 10 metode de brainstorming pentru grupuri mici și mari
La baza unui brainstorming ca tehnică de stimulare a creativității, stau mai multe etape din care cele mai importante sunt captarea ideilor, discuțiile și criticile și selecția finală. Realizat corect, acesta poate promova gândirea creativă, poate aduce o echipă împreună și vă poate ajuta să ajungeți la ideea perfectă. Pentru un brainstorming eficient se pot folosi mai multe tehnici de brainstorming, acestea fiind... Citeste mai mult
Delegarea sarcinilor: 7 sfaturi pentru manageri eficienți
Delegarea sarcinilor este o abilitate vitală de management și se referă la transferul unor responsabilități specifice de la o persoană la alta. Este o abilitate care poate reprezenta cheia succesului în afaceri, iar managerii eficienți au această abilitate de a delega sarcini și activități unor persoane cu capacitatea de a le duce la bun sfârșit. Practic, delegarea sarcinilor are loc atunci când un manager atribuie... Citeste mai mult
Retenția angajațior: 8 metode pentru a evita fluctuația de personal în 2022
Una din tendințele importante care va caracteriza piața muncii în 2022 va fi retenția angajaților cauzată de fluctuația mare de personal, tendință legată de deficitul de personal, fenomen cu care piața se confruntă în ultimii ani. Încă din ultimul trimestru al anului 2021, după o perioadă în care fluctuația de personal a fost încetinită pe fondul instabilității economice și a situației sanitare,... Citeste mai mult
Beneficii extrasalariale sau cum să pui accentul pe nevoile angajatului
În această piață a muncii, care se confruntă din ce în ce mai mult cu dificultăți în ce privește recrutarea și retenția personalului, tendința salariaților este să se îndrepte spre companii care oferă pachete salariale atractive, care să cuprindă diverse bonusuri extrasalariale. De partea cealaltă, piața muncii în continuă fluctuație și afectată de lipsa de personal, îi determină pe angajatori... Citeste mai mult
De ce ar trebui să le oferi angajaților tăi un program flexibil?
Programul de lucru flexibil, cunoscut și sub numele de flextime, este un beneficiu care permite fiecărui angajat să își aleagă programul de lucru. Un program flexibil de lucru constă în desfășurarea activităților din alt loc în afară de birou într-un interval orar ales de către angajat și aprobat de către angajator. Acest program poate varia de la zi la zi sau de la săptămâna la săptămână. În... Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate care întăresc relațiile profesionale
Cadourile corporate sunt un concept relațiv nou, ce a apărut odată cu dezvoltarea rapidă a mediului de afaceri din țara noastră și cu apariția corporațiilor în multe orașe mari. De aceea, aceste cadouri corporate sunt special gândite de către conducerea unei companii și se adresează în mare parte angajaților, colaboratorilor, partenerilor de afaceri sau clienților business. Se axează mai mult pe relațiile profesionale... Citeste mai mult
Cum să eviți sindromul burnout în rândul angajaților tăi
Sindromul burnout sau sindromul epuizării profesionale este un sindrom relativ recent, care a devenit un fenomen tot mai frecvent întâlnit în lumea modernă. Deși mulți consideră că sindromul burnout este doar o altă denumire pentru stresul profesional, acest sindrom prezintă caracteristici diferite. Burnout-ul este o afecțiune complexă asociată cu epuizarea mentală, fizică și emoțională care apare ca urmare... Citeste mai mult
5 cele mai noi și eficiente metode de recrutare
Se consideră că o companie este pe atât de bună pe cât sunt angajații ei, iar orice proces de recrutare spune ceva despre identitatea unei organizații cât și despre cultura organizațională a business-ului respectiv. De aceea recrutarea reprezintă unul dintre pilonii principali pentru o bună funcționare a unui mediu stabil într-o situație de dezechilibru a pieței muncii. Dacă anul 2020 a fost un an al inovării... Citeste mai mult
Categorii

Suport clienti Luni - Vineri: 10.00 - 18.00

0371-133.753 office@debonaire.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!