Cui se adresează oferta Debonaire?
Intreaga ofertă disponibilă pe www.debonaire.ro este adresată exclusiv persoanelor juridice, indiferent de forma lor de organizare (S.R.L., S.A., P.F.A. I.I., I.F., ETC)
Pot primi consultanță?
Desigur că oferim consultanță și te putem ajuta în ceea ce privește alegerea cadourilor, în raport cu destinatarii, nevoile tale, bugetul tău și preferințele privind sortimentația de produse.
Care este comanda minimă?
Nu există condiționari de cantitate sau valoare minimă pentru a comanda, însă prețurile pot varia în funcție de cantitate sau de valoarea comenzii.
Cadourile conțin produsele din descriere sau fotografie?
Pentru a fotografia cadourile, folosim și recuzită care nu este inclusă în preț.
Compoziția cadoului este conformă cu descrierea acestuia.
Ce termen de valabilitate au produsele?
Cadourile Debonaire nu conțin produse aflate în lichidare de stoc la furnizor sau cu dată de expirare apropiată.
In anumite cazuri, datorită ingredientelor naturale și procesului de producție, termenul de valabilitate este redus și mentionat în descrierea cadoului (acolo unde este cazul).
Prețurile afișate conțin TVA?
Deoarece oferta este destinată persoanelor juridice, prețurile afișate NU conțin TVA.
În funcție de componența cadourilor, cota de TVA este 9% sau 19%.
Care este capacitatea de producție?
Putem procesa peste 3.500 cadouri/zi, în raport cu volumul și complexitatea comenzilor aflate deja în procesare.
Aveți cadouri gata făcute?
Deoarece oferim servicii de customizare și personalizare, toate cadourile Debonaire se asamblează la comandă.
Se pot modifica/customiza cadourile?
Orice compoziție poate fi modificată (customizată), în anumite conditii și anume: pentru minim 25 buc pot fi înlocuite maxim 2 produse.
În cazul în care solicitarea are minim 100 buc, pot fi ofertate și alte selecții, în raport cu nevoile tale și bugetul tău.
Cum se pot personaliza cadourile?
Deoarece deținem un gravator laser putem debita sau grava materiale precum placaj lemn (ex: debitare și gravura pe diferite forme de placaj, gravura produse promoționale).
Cu ajutorul imprimantei UV putem imprima pe materiale rigide (ex: imprimare 4 culori pe diferite forme de placaj, acril, produse promoționale, etc.).
Ambalajele pot fi personalizate prin aplicarea unui sticker personalizat cu logo.
Colecția include produse food și nonfood, care pot fi personalizate, conform mențiunilor punctuale.
Se pot adăuga produse promoționale?
Intenția de a se se insera produse suplimentare, puse la dispoziție de către Cumpărător, se comunică la data confirmării comenzii și se consideră acceptată după confirmarea unui reprezentant Debonaire, în raport cu volumul produselor și dimensiunile ambalajului. Costurile suplimentare privind logistica se comunică în funcție de caracteristicile comenzii.
De asemenea, Debonaire poate oferi și o gamă suplimentară de obiecte promoționale, din care poți selecta accesând www.mdpromo.ro.
Cum Comand?
Pentru a comanda cadourile Debonaire ai la dispoziție două modalități:
A. Comandă Online:
Alegi produsul sau produsele pe care dorești să le comanzi, le adaugi în coș și finalizezi comanda. În coșul de cumpărături, vei avea lista cu produse comandate, prețul, cantitatea (care poate fi modificată în cazul în care dorești), posibilitatea să alegi tipul de livrare dorit, dar și un câmp de observații pe care îl poți completa cu orice informații suplimentare.
Facturarea comenzii se face pe persoană juridică și sunt necesare câteva date despre compania ta.
B. Comandă prin E-mail
Pentru comandă prin e-mail este necesar să ne transmiți următoarele informații la office@debonaire.ro:
- codul produsului/produselor
- cantitatea
- daca dorești modificări sau personalizări
- datele de facturare
- datele de livrare
După verificarea tuturor informațiilor oferite, vei primi o factură proformă din partea noastră, pe care te rugăm să o achiți cât mai repede pentru a procesa comanda.
Ce se întâmplă dacă anumite articole din cadou nu mai sunt disponibile?
Putem schimba anumite produse din compoziția cadoului în cazul în care nu mai sunt disponibile sau nu mai este timp pentru o noua aprovizionare.
Acestea se inlocuiesc cu altele, de aceeași calitate și gramaj, numai cu acordul tău.
În cât timp se livreaza comanda?
Termenul de livrare a comenzii este de aproximativ 5 zile lucrătoare de la confirmarea plății, sau la o dată ulterioară planificată de comun acord.
În raport cu diverși factori (ex. personalizare decorațiuni și obiecte promoționale, disponibilitate stocuri, gradul de ocupare în atelier, s.a), termenul poate fi redus sau extins cu acordul clientului.
Pentru cadourile care conțin produse BergHoff, termenul de livrare poate fi extins până la aprox. 3 săptămâni.
Cum se face livrarea și cât costă?
Transportul este gratuit oriunde în țară (în rețeaua Fan Courier/Pallex/Raben) și în București/Ilfov (cu flota Debonaire), la o singură locație, indiferent de valoarea comenzii.
Costul cutiilor de transport, a protecției cu pernuțe aer sau a paleților se comunică în funcție de caracteristicile comenzii și se refacturează Cumpărătorului.
Valoarea taxelor suplimentare privind livrarea în afara rețelei Fan Courier/Pallex/Raben, se refacturează Cumpărătorului.
Pentru comenzile a căror livrare implică mai mult de 1 locație (inclusiv București și Ilfov), transportul se realizează paletizat sau sub forma de colete:
- prin transportator contractat de către Debonaire, cu refacturarea ulterioară a costurilor de livrare
- prin transportator contractat de către Cumpărator.
Poți opta și pentru ridicare de la sediul nostru, dar pentru aceasta este nevoie de programare și anumite detalii pe care le stabilim împreună.
Se poate livra individual fiecare cadou?
Desigur că putem livra individual fiecare cadou. Mai jos îți descriem cum putem face livrarea individuală.
A. Emitere AWB-uri de către client, trimise fizic la sediul Mercurius Design sau pe e-mail pentru imprimare, în baza contractului dintre client și firma curierat
B.Pe baza contractului nostru cu Fan Courier
- Costurile pentru livrările individuale se refacturează ulterior livrării, pe baza facturii emise de firma de curierat
- După confirmarea comenzii, vă vom pune la dispozitie un fișier, care trebuie completat cu datele destinatarilor și care va fi încarcat în platforma curierului pentru emiterea AWB-urilor.
De asemenea, se va semna un Acord GDPR în vederea prelucrării acestor date. După livrare, se va transmite un borderou cu AWB-urile preluate de către curier, precum și update privind eventualele aspecte care îngreunează anumite livrări.
Pentru o simulare de cost vă rugăm să ne contactați!
Cum plătesc comanda?
În funcție de caracteristicile comenzii, modalitățile de plată acceptate sunt:
- Transfer Bancar prin OP (Ordin de Plata)
Plata se face prin transfer bancar (OP) pe baza facturii proforme primite după confirmarea comenzii cu un consultant Debonaire.
Procesarea comenzii începe doar după confirmarea plății.
În funcție de valoarea comenzii și a istoricului colaborării se pot acorda termene de plata (parțial/integral).
- Plata Online cu Cardul prin sisteme securizate de plată (Mobilpay), accesând link-ul de plată inserat in factura proformă.