Blog

Cele mai apreciate tipuri de recompense și modalități de remunerare a angajaților
Remunerarea angajaților în momentele potrivite îi poate menține motivați, îi ajută să colaboreze mai bine în echipă și sunt mai deschiși către sarcini noi, astfel că și rezultatele devin mai bune. Salariații simt astfel că sunt apreciați la locul de muncă și că eforturile lor de zi cu zi nu trec neobservate de către superiori. Există mai multe tipuri de recompense și modalități prin care angajații... Citeste mai mult
Teambuilding – Rolul și beneficiile activităților cu echipa din afara programului de lucru
Conceputul de teambuilding a devenit din ce în ce mai apreciat în ultimii ani și în țara noastră, punându-se frecvent accent pe efectele pozitive asupra evoluției firmei. Pe lângă faptul că angajații au ocazia să se relaxeze și să iasă din zona de confort, este și un prilej care îi ajută să se cunoască mai bine și să devină mai puternici ca echipă. În timpul activităților, participanții... Citeste mai mult
Ești în concediu de odihnă? 8 motive pentru a sta departe de telefon
Cunoaștem cu toții utilitatea unui smartphone în ziua de azi, deci nu încape îndoială să vorbim despre importanța acestuia. Dar, există momente în viață când, este bine să lași telefonul deoparte, iar unul dintre acestea este concediul de odihnă . Abia atunci vei fi cu adevărat deconectat de la job, te vei bucura de vacanță și îți vei încărca bateriile pentru o nouă perioadă de muncă.... Citeste mai mult
Satisfacția angajaților – TOP 10 moduri prin care îi faci pe angajați să se simtă valoroși
Aprecierea angajaților la locul de muncă duce la beneficii mari în cadrul unei organizații, sentimentul de valoare la locul de muncă crescând nu numai satisfacția angajaților. Influența recunoașterii și aprecierii angajaților are un impact profund asupra întregii organizații. Ca urmare a aprecierii la locul de muncă crește productivitatea, se îmbunătățește implicarea angajaților, se întărește cultura... Citeste mai mult
TOP 10 metode de brainstorming pentru grupuri mici și mari
La baza unui brainstorming ca tehnică de stimulare a creativității, stau mai multe etape din care cele mai importante sunt captarea ideilor, discuțiile și criticile și selecția finală. Realizat corect, acesta poate promova gândirea creativă, poate aduce o echipă împreună și vă poate ajuta să ajungeți la ideea perfectă. Pentru un brainstorming eficient se pot folosi mai multe tehnici de brainstorming, acestea fiind... Citeste mai mult
Delegarea sarcinilor: 7 sfaturi pentru manageri eficienți
Delegarea sarcinilor este o abilitate vitală de management și se referă la transferul unor responsabilități specifice de la o persoană la alta. Este o abilitate care poate reprezenta cheia succesului în afaceri, iar managerii eficienți au această abilitate de a delega sarcini și activități unor persoane cu capacitatea de a le duce la bun sfârșit. Practic, delegarea sarcinilor are loc atunci când un manager atribuie... Citeste mai mult
Employer branding: Ce înseamnă și cum poți fi un angajator de top
Employer branding sau brandul de angajator este o strategie de comunicare axată pe angajații unei companii și pe potențialii candidați la joburile vacante. Reunește toate elementele de branding și comunicare menite să sporească valoarea apartenenței la o companie, cu scopul final de a reține și atrage talentul. Având în vedere și tendințele globale pe piața muncii dominate de fluctuația de personal și „războiului... Citeste mai mult
Tradiția Iepurașului de Paște – De unde a apărut și ce semnificație are?
Spre deosebire de Paște care simbolizează Învierea Domnului, sărbătoare cu o semnificație religioasă puternică păstrată cu sfinţenie de creştini, tradiţia îndrăgitului Iepuraş de Paște îşi are originile în legendele păgâne. Cu toate acestea, iepurașul de Paște a ajuns un simbol foarte îndrăgit al acestei sărbători creștine. Se pare că în pofida semnificației ca zi sfântă pentru... Citeste mai mult
De ce este importantă creativitatea la orice loc de muncă?
” Creativitatea este esențială în business fiindcă ea este diferențiatorul .” sustine Tucker Marion, profesor la School of Technological Entrepreneurship, Boston. În mediul de afaceri și nu numai, creativitatea este cea care stă în spatele marilor idei, provocând modul de gândire al angajaților, deschizând noi căi pentru oportunități de business și pentru o performanță tot mai ridicată.... Citeste mai mult
Retenția angajațior: 8 metode pentru a evita fluctuația de personal în 2022
Una din tendințele importante care va caracteriza piața muncii în 2022 va fi retenția angajaților cauzată de fluctuația mare de personal, tendință legată de deficitul de personal, fenomen cu care piața se confruntă în ultimii ani. Încă din ultimul trimestru al anului 2021, după o perioadă în care fluctuația de personal a fost încetinită pe fondul instabilității economice și a situației sanitare,... Citeste mai mult
Beneficii extrasalariale sau cum să pui accentul pe nevoile angajatului
În această piață a muncii, care se confruntă din ce în ce mai mult cu dificultăți în ce privește recrutarea și retenția personalului, tendința salariaților este să se îndrepte spre companii care oferă pachete salariale atractive, care să cuprindă diverse bonusuri extrasalariale. De partea cealaltă, piața muncii în continuă fluctuație și afectată de lipsa de personal, îi determină pe angajatori... Citeste mai mult
De ce ar trebui să le oferi angajaților tăi un program flexibil?
Programul de lucru flexibil, cunoscut și sub numele de flextime, este un beneficiu care permite fiecărui angajat să își aleagă programul de lucru. Un program flexibil de lucru constă în desfășurarea activităților din alt loc în afară de birou într-un interval orar ales de către angajat și aprobat de către angajator. Acest program poate varia de la zi la zi sau de la săptămâna la săptămână. În... Citeste mai mult
Idei de cadouri corporate care întăresc relațiile profesionale
Cadourile corporate sunt un concept relațiv nou, ce a apărut odată cu dezvoltarea rapidă a mediului de afaceri din țara noastră și cu apariția corporațiilor în multe orașe mari. De aceea, aceste cadouri corporate sunt special gândite de către conducerea unei companii și se adresează în mare parte angajaților, colaboratorilor, partenerilor de afaceri sau clienților business. Se axează mai mult pe relațiile profesionale... Citeste mai mult
Cum să eviți sindromul burnout în rândul angajaților tăi
Sindromul burnout sau sindromul epuizării profesionale este un sindrom relativ recent, care a devenit un fenomen tot mai frecvent întâlnit în lumea modernă. Deși mulți consideră că sindromul burnout este doar o altă denumire pentru stresul profesional, acest sindrom prezintă caracteristici diferite. Burnout-ul este o afecțiune complexă asociată cu epuizarea mentală, fizică și emoțională care apare ca urmare... Citeste mai mult
5 cele mai noi și eficiente metode de recrutare
Se consideră că o companie este pe atât de bună pe cât sunt angajații ei, iar orice proces de recrutare spune ceva despre identitatea unei organizații cât și despre cultura organizațională a business-ului respectiv. De aceea recrutarea reprezintă unul dintre pilonii principali pentru o bună funcționare a unui mediu stabil într-o situație de dezechilibru a pieței muncii. Dacă anul 2020 a fost un an al inovării... Citeste mai mult
Stiluri de leadership: caracteristici și beneficii
Leadership-ul este o abilitate practică a unei persoane sau a unui grup de a „conduce”, influența sau îndruma alte persoane, echipe sau organizații, pentru realizarea unui obiectiv comun. În plus, reprezintă capacitatea unui manager de a conduce un grup de persoane într-o activitate și înglobeaza viziune, entuziasm, energie, pasiune și consecvență. A fi lider nu are nicio legatură cu vârsta, vechimea... Citeste mai mult
Caracteristicile unei echipe de succes
Te-ai întrebat vreodată care sunt caracteristicile unei echipe de succes ? Cea mai mare parte a muncii umane este prestată în echipe, nu individual, de aceea sunt atât de importante grupurile și echipele pentru organizații. Echipa oferă o capacitate sporită de a influența mediul organizațional. Grupul reprezintă un număr de oameni care interacționează unul cu celălalt, care sunt conștienți din punct de vedere psihologic... Citeste mai mult
Obiective in echipa: care este rolul acestora?
La baza societăţii, a familiei şi a funcţionării sociale în general, stă modul în care oamenii îmbină efortul și imaginaţia pentru a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii prin atingerea obiectivelor comune. A dori să faci sau să finalizezi anumite lucruri din viață este ceea ce te face să evoluezi, este calea către succes. Stabilirea unor obiective este importantă, deoarece ne oferă un cadru pentru a atinge... Citeste mai mult
Ofera motivatie in plus angajatilor echipei tale!
Motivatie în echipă? Motivația ţine de voinţa omului de a acţiona într-un mod anume și reprezintă starea internă a angajatului, care orientează și dirijează comportamentul acestuia prin satisfacerea anumitor necesități. Motivarea angajatului ţine de arta managerului de a influenţa comportamentul acestuia. Odată conştientizat acest lucru, apare şansa de a obţine rezultate bune atât la nivel de subdiviziune/autoritate... Citeste mai mult
Cum organizezi un training eficient pentru angajatii tai
Afacerile sunt un domeniu competitiv, iar ca o afacere să se mențină pe linia de plutire are nevoie de angajați buni, antrenați în proiecte și motivați. Participarea la training-uri în cadrul unei companii nu este doar importantă, practic atunci când investești în training-uri pentru angajații tăi investești în propria afacere. Participarea la un training înseamnă o oportunitate de extindere a bazei... Citeste mai mult
Categorii

Suport clienti Luni - Vineri: 10.00 - 18.00

0371-133.753 office@debonaire.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!